bouwcoordinaten

• Mieke

Weet iemand hoeveel uur er staat voor een bouwcoordinaat, in het primair onderwijs, per week?

Waar is hierover iets te vinden??

• willem

Bouwcoördinaat?

x=0

y=1

z=-1

?

maar dat bedoel je waarschijnlijk niet.

Ik weet niet hoeveel uur er staat voor bouwcoördinator.

Kun je dat niet gewoon navragen op de school waar die vraag aan de orde is?

vrede, willem

• Mieke

Nee dus, want daar werd eerst gezegd 1 uur per bouw per week en nu krijgen ze 3 uur per bouw per week.

Komen er niet achter of er wettelijk iets is geregeld.

Maar bedankt voor de moeite

• cora

hoi,

ik ben zelf bouwcoordinator, en wij krijgen 1 dag per week hiervoor. Het is wel een grote school. Ik zelf begeleid 9 groepen 1 en 2 en dit worden er nog meer.

Op de cursus middenmanagement merkte ik wel op dat de tijd en de waardering die je ervoor krijgt heel verschillend is.

• Mieke

Bedankt voor je antwoord, weet jij dan ook of er een bepaalde berekening is

Wij hebben een school met 275 leerlingen en hebben 3 bouwcoordinatoren

Onderbouw 3 groepen, middenbouw 4 groepen en bovenbouw 5 groepen.

Ik vind dat je dan een berg werk doet hoor voor 9 groepen in 1 dag.

• Heleen

Wat voor taken heb je dan als bouwcoordinator? Ik hoorde bij ons op school roepen dat ze dat misschien ook willen (moeten?) gaan doen.

Misschien dat de vakbond je een antwoord kan geven op wat wettelijk geregeld is voor bouwcoordinatoren?

• Timothy

Om specifieke informatie te verkrijgen over de werktijden en contracturen van bouwcoördinatoren blossom word game in het primair onderwijs, raad ik je aan contact op te nemen met de schooldirectie van een specifieke school of met de onderwijsvakbonden in jouw regio

• Ethelene

I've been following this prodentim blog for years, and it never fails to impress me.

Post was bewerkt op 9 maart 2024 11:46 door Ethelene

• helendam

Slitherio is a game that celebrates the joy of discovery and adventure - whether you're exploring new lands or embarking on an epic quest, there's always excitement and wonder to be found in the world of Slither.io.

• polinkuer12

Do you want to challenge me to a fun Quick Draw  game? Will you draw faster and better than me?