Optreden voor Azië

  • juf-Linda

    Eind maart hebben we een avond bij ons op school om geld in te zamelen voor een project in Azië, om de slachtoffers van de Tsunami te helpen.

    Elke klas moet een kort optreden doen. Het thema is Azië, maar ja dat is nogal rekbaar.

    Ik heb geen idee wat ik met de kinderen moet doen. Ze zijn 9/10/bijna 11 jaar oud.

    Heeft iemand een idee???

    Ik wil geen playbackact doen van een liedje in de TOP40 want vind ik niet echt passen bij thema en `t idee van de avond. Maar wat dan wel???

    HELP.

    Linda

  • jk

    Bij feesten wordt er wel eens een alfabet gedaan, zo van A is van Armoe enz. enz.

    B is van Bang zijn enz. enz.

    Als je dit dan probeert te laten gaan over Azië dan kunnen de kinderen hun eigen optreden schrijven, is het ook nog leerzaam.

    Wat ook kan is een gedicht dat gaat over Azië elk kind kan dan zijn of haar regel schrijven, ze moeten dan goed samenwerken om er een geheel van te maken.

  • liza

    This is a great post that I came across and I have been searching for this same type of post for the past week. Thank you so much and will be looking for more posts from you. Please visit the page redactle to have moments of fun and entertainment.

  • Velma

    This is a fun game, and if you play it with some pals, you're going to have a great time. One of my very good pals who is currently employed at play snake is the one who introduced me to this game, and I've had the opportunity to collaborate with him on quite a few occasions when playing it. It is really incredible!

  • made

    The user's text is empty. It is heartening to observe that several individuals are still exerting significant effort to maintain their websites quordle.

  • Lillian

    Een geweldig idee zou zijn om een korte dans of toneelstuk op te voeren dat een Aziatisch sprookje vertelt, waarbij gorilla tag de kinderen de cultuur op een speelse manier kunnen verkennen en het publiek iets nieuws leren.