Milieuspel voor computer op basisschool

  • Wouter

    Hallo allemaal,

    Heel erg vroeger, toen ik nog op de basisschool zat, groep 6-7 ongeveer, speelde ik een milieuspel op de computer. Je was dan een persoon, en die moest op tijd naar de wc, de krant in de papierbak doen, de was doen, enz enz enz.

    Wie weet hoe dat spel heet, en of het nog ergens te krijgen is, of heeft iemand een kopie ervan toevallig?

    Mvg wouter

  • Marit

    Hallo Wouter,

    Bedoel je soms: thuis in het milieu

    Groeten Marit

  • Wouter

    Hai Marit,

    Grote kans dat dat het is. De naam zegt me wel wat. In ieder geval moet je met een poppetje het hele huis doorlopen. De was doen, eten, naar de toilet, douchen, krant wegdoen, licht uitdoen, dat soort dingen die allemaal met het milieu te maken hebben.

    Inderdaad, thuis in het milieu zou het best eens kunnen zijn.

    Alleen nu de vraag, waar haal ik het vandaan…. Heb het hele internet al afgestruind alleen ik kom het niet tegen…

    Groetjes Wouter

  • kkk

    mail hier eens naar toe:

    ict.missionimpossible@12move.nl

  • Wouter

    Hai kkk,

    Ik heb een mail gestuurd naar het mailadres wat je me opgaf. Ik heb al een reactie teruggehad, en inderdaad heeft deze instantie het spel.

    Ik moet er achter zien te komen wie de uitgever is geweest, zodat ik kan vragen aan ze of ik een kopie mag maken van het spel.

    Dus: Wie weet wie de uitgever van het spel is geweest???

    Alvast dank,

    Wouter

  • Angela

    waarschijnlijk weet je t allang maar uitgeverij is;)

    Malmberg,

    mvg

    angela

  • Rico

    1 tip. Isohunt vind alles…Ik heb m al binnen :D Nostalgie alom als ik weer eens moet stofzuigen of de batterijen in de bak moet gooien =)

  • jessica

    ja ik weet wat je bedoeld ik zoek het ook voor me dochtertje , het was idd een leuk spel maar ik weet ok nie meeer hoe het heet.

  • cathaluna

    Hoihoi,

    Ik zoek al heel lang dit spel“thuis in het milieu”

    Is er iemand zo vriendelijk om mij dit bestand/spel per email te sturen?

    Ik stel het erg op prijs?

    BVD

    Cathaluna,

  • cathaluna

    Hoihoi,

    Ik zoek al heel lang dit spel“thuis in het milieu”

    Is er iemand zo vriendelijk om mij dit bestand/spel per email te sturen?

    Ik stel het erg op prijs?

    BVD

    Cathaluna,